Thursday, March 10, 2011

mimpi

slalunya kalo korang mimpi korang ingat balek tak??
korang ley cite mimpi tuh sampa abes??
takkan..aku pun slalu camtuh..bangun2 tdo kononnye nak share tapi zaaapppp..trus hilang
camtuh je!!!
aku nak citer satu mimpi nih..
aku dah niat sangat2 nak bangun tahajud malam tuh..
sebab dah lama sangat tak date..
so malam tuh tdor larh awal..
tidor tidor tidor.................
jam pun berbunyi....
aku tgok jam..alarh pkul 3 pagi..
weyh malasye..waktu tuh yang dok himpit aku SETAN GEMok punye..
memang aku sambung tdor..
pastuh taw tak apa jadi????
aku mimpi Sultan Muhammad Al-FATEH dan tenteranya solat tahajud berjemaah!!!
Fateh yang tak pernah tinggal tahajud!
Fateh sebaik-baik raja yang menwan kota Constantinople...!!
Fateh dan tenteranya tgah bawa masok balak2 kayu ntuk wat kapal nak masok kota Constantinople gne jalan laut??
huh..amacam.??.peringatan yang sangat misteri buat diriku..

4 comments: