Thursday, November 10, 2011

bukan biasa

aku bangga menjadi sebahagian
aku bangga bersama-sama
sebab kita bukan akhawat biasa
pentajmi'kkan kita bukan biasa-biasa
usrah kita lain daripada yang biasa
daurah kita bukan biasa
explorace kita paling luar biasa
meeting kita sangat luar biasa
muhasabah kita dtutup dgn kecintaan padNya yg sgt utuh


kita buka dgn tadabbur
mohon terlindung bawah sayap malaikat
kita bincg masalah ummat
kita syurakan masalah bersama-sama
buka 0YEH!hehe
baru jadi GREAT.
iftitah yg mngesankan
tidak perlu video gempak
cukup dgn peringatan syahadah yg benar2 mggentarkan hati
permainan2 kita berhadaf
berkaitan tarbiyah.tarbiyah dan tarbiyah
hujung ke pangkal jalan
semuanya peringatan
akhir sekali terhenti d final destination

"alaaa sygnya ta bawa dslr..cantik sgt pmndgn kat atas ni!!"
ad ukht menganjakkan paradigma kami..

" kalaulah kita da sampai kat atas nanti
jumpa dgn Allah
tiba-tiba kita terlumpa bawa amalan-amalan kita "

terkedu kami di bukit Ajl0un.
jzkk ukht


muhasabah secara rawak
sebelum pikap sampai
semua rasa rendah diri tak mampu buat yg terbaik
tapi indah bila lihat semua saling support
dan Allah itu penyupp0rt yg tertinggi .
Allahuakbar.




saya tanak sumpah osem
tapi saya berjanji saya akan jaga tali KITA sampai bila-bila.amiiiin

4 comments:

  1. nak join jugak jadi tali KITA sampai bila-bila ;)insya Allah

    ReplyDelete
  2. sumpah osem tu cne?...tlg jelaskan.....<_>

    ReplyDelete
  3. cenggini sebenarnya..

    sumpah awesome!

    ReplyDelete
  4. salam alaik ukhti :')

    Allah,terkesan akak dgn kata2 ni,

    Semoga dik,semoga Allah temukan kita di sana. :')
    may Allah bless you always.

    love fillah.

    ReplyDelete