Sunday, April 17, 2011

akhowat

Muslimah Sejati . Di bibirnya tiada nama lelaki dan di bibir lelaki tiada namanya . Dia tidak suka MEMANDANG dan dia tidak suka DIPANDANG .



ak copy ayat dr salah seorg sahabat aku.
waktu mula-mula aku baca aku sangat2 bersemangat nak jaga lidah..
nak jaga pandangan..
bukan sebab menghrapkan sangat title MUSLIMAH SEJATI..
tapi memang seruan ALLAH
tapi.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
lama-kelamaan..
bila aku duduk dalam kelompok..
ya atau tidak..pasti akan buka cerita..
tak kesah siapakah dia..
aku ta nak jadi macam tuh..
aku ta nak jadi macam tuh..
aku ta nak jadi macam tuh...
jadi adakah aku perlu menjauhkan diri..
ooohhhh tidak..itu sukar bagiku...
ap y pasti..
.


.
.
.
.ya ALLAH
ya ALLAH
YA ALLAH
bantulah aku dalam fasa mengislahkan diri ini
sesuai dgn khndakMU..
semampuku seperti mana ketentuanMU..
aku kene banyak mengasingkan diri...!!!
kawan2 tolong aku ea..
kita sama-sama cari keredaanNYA.
kau igtkan aku..!

2 comments:

  1. wei,ingatkan aku jugak
    kadang2 terlepas juga mulut borak pasal syabab =(

    ReplyDelete
  2. insyaAllah..sama2 mengingati yea(^_~)
    jgn sedih2.......

    ReplyDelete